دبیر هنری این جشنواره روز شنبه به خبرنگار ایرنا توضیح داد: این جشنواره با موضوع عکاسی از آیین ها و آداب و رسوم اقوام مختلف ساکن در استان ایلام است که به میزبانی شهرستان آبدانان برگزار می شود.

منوچهر تتری با ذکر اینکه فراخوان این جشنواره مهرماه امسال منتشر شده افزود: ۵۷۹ اثر از عکاسان استان ایلام به دبیرخانه جشنواره ارسال که از این تعداد ۳۹ اثر به بخش نهایی راه یافت و در نهایت هیات داوران سه اثر را بعنوان اثار برتر کسب رتبه های اول تا سوم را به همراه سه اثر شایسته تقدیر مشخص کرده اند.

وی اظهار کرد: در آیین اختتامیه این جشنواره که ۱۱ دی ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبدانان با حضور مسولان استان برگزار می شود علاوه بر اهدا جوایز به نفرات برتر ، هنرنمایی اساتید موسیقی محلی این شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

به گفته وی، این جشنواره به همت موسسه فرهنگی هنری راه دانش آبدانان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان برگزار می شود.

تتری هدف از برگزاری این جشنواره را اتحاد و همدلی اقوام ساکن در استان و تامل فرهنگی، هنری بین هنرمندان عکاس استان و کشف استعدادهای جوان فعال در زمینه فرهنگ اقوام ایلامی برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.