هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان که در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: صاحب این انقلاب مردم هستند و اگر خطری برای کشور پیش بیاید، خود مردم پای کار هستند.

وی حضور مردم در انتخابات را نشان اقتدار نظام دانست و گفت: برنامه‌های دهه فجر را با شادی و نشاط برگزار کنیم تا منجر به حضور قدرتمند مردم در پای صندوق‌های رای شود و در این زمینه از هیچ کوششی نباید دریغ کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: نظام جمهوری اسلامی در این ۴۰ سال خدمات بسیار خوبی را به مردم ارایه داده است اما ما نتوانستیم آن جور که شایسته است این خدمات را برای مردم تبیین کنیم و دهه فجر برای بازگو کردن خدمات ارایه شده به مردم فرصت بسیار خوبی است که همه ما باید از آن بهره ببریم.

بازوند با اشاره به نقش بی‌بدیل سردار شهید قاسم سلیمانی در بازگشایی مرز خسروی و تامین امنیت مسیرهای عبوری زوار به کشور عراق گفت: شهادت حاج قاسم علاوه بر انتقال پیام انقلاب به سراسر دنیا، موجب انسجام و وحدت داخلی در ایران شد و نسل‌های جوان کشور را به یکدیگر متصل کرد و ما در ایام دهه فجر باید تاثیر شهادت این سرباز ولایت را در جهان برای مردم بازگو کنیم.

استاندار کرمانشاه عملیاتی کردن سیاست‌های گام دوم انقلاب را وظیفه‌ همه مدیران و دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: در این بیانیه وظیفه‌ی سنگینی برعهده جوانان گذاشته شده و تاکید شده است باید از تجربیات ۴۰ سال گذشته استفاده کنیم و آن را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای دستیابی به این مهم است.

بازوند در انتها از سازمان بسیج رسانه خواست تا به مناسبت ۴۱ امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۴۱ دستاورد بزرگ و شاخص انقلاب را به طور مستمر در استان رسانه‌ای کند و به اطلاع عموم برساند.

در ابتدای این جلسه هم مدیران دستگاه‌های اجرایی مهمترین و شاخص‌ترین برنامه‌های خود را در ایام دهه فجر اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.