به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی عصر سه شنبه در نشست با معاونان استانداری و مدیران ستادی استان، به بیان انتظارات و دیدگاه های خود از حوزه مدیریتی پرداخت و افزود: به طور قطع از بانوان و جوانان متخصص در پُست های مدیریتی استان استفاده خواهم کرد.
وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید افکار و علایق سیاسی خود را در مسئولیت های اجرایی خود دخالت دهند، ادامه داد: مدیرانم باید امین، صادق، وفادار به دولت و نظام جمهوری اسلامی و در حوزه مسئولیتی خودشان مجرب و باسواد باشند.
مقام عالی استان در برشماری عقاید و انتظارات اداری خود از مجموعه مدیریتی استان نیز اظهار داشت: تدوین نقشه راه دقیق در هر حوزه، با شاخص های دقیق و قابل اندازه گیری را از مدیران استان انتظار دارم تا بتوان خروجی مناسبی از جلسات و خدمات انجام شده را بصورت ملموس به مردم ارائه کرد.
حقیقی در بیان ویژگی های مورد انتظار خود از مدیران استان تاکید کرد: انتظار دارم مدیرانم پاک‌دست باشند یعنی بتوانند منابع مالی را در وظایف محوله به درستی و با در نظر گرفتن اولویت ها هزینه کنند.
وی بر داشتن نظم و کیفیت و خروجی مناسب در تمامی جلسات اداری تاکید کرد و افزود: معاون سیاسی با فرمانداران و سایر معاونان باید با مدیران ستادی و مدیران دستگاه های اجرایی جلسات مشترکی برگزار کنند تا موارد مهم استان در راستای توسعه را با قوت به پیش ببریم.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.