کوروش محمودیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب، افزود: باتوجه به تخصیص اعتبارات جدید عمرانی نیاز است دستگاه های اجرایی در کمترین زمان ممکن  نسبت به مبادله موافقت نامه خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: این اعتبار علاوه بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و متوازن شهرستان است که برای ۱۰۷ پروژه شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار گیلانغرب با اشاره به روند بازسازی واحدهای مسکونی گفت: سه هزار و ۹۷۰ واحد مسکونی تخریب شده در جریان زلزله آبان سال ۹۶ در این شهرستان تکمیل و به مالکان آن ها واگذار شده است.

محمودیان اضافه کرد: از مجموع ۱۷۰ واحد مسکونی تخریبی در جریان سیل فروردین امسال نیز تاکنون ۱۵۰ واحد تکمیل و واگذار شده و ۲۰ واحد باقیمانده هم تا پایان سال به اتمام می رسد.

او با بیان اینکه کار گازرسانی به روستاهای شهرستان در بخش های گواور و مرکزی در چهار محور در حال انجام است، از گازدار شدن بیش از ۳۰ روستا تا دهه فجر  و پایان امسال خبرداد.

وی گفت: مرحله  اول پکیج گازرسانی به دهستان ویژنان هم شروع شده و عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای باقی‌مانده در شهرستان نیز سال آینده اجرایی خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب با اشاره به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا از محل اعتبارات روستایی و زلزله اظهار داشت: تاکنون ۱۳۲ درصد از سهمیه شهرستان در این حوزه محقق شده است.

محمودیان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و جان باختن تعدادی از هموطنان در جریان مراسم تشییع و همچنین سانحه هوایی اخیر گفت: حضور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی برخاسته از قلب آن ها بود زیرا که سردار سلیمانی به واسطه خدمات ارزنده به کشور و نظام در قلب مردم جای داشت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: ملاک را در همه امور قانون قرار داده و تمامی امکانات خود را در اختیار برگزاری باشکوه و سالم انتخابات قراردهند.

وی گفت: نسبت به کسانی که از امکانات دولتی له یا علیه هریک از داوطلبان انتخابات استفاده کنند به هیچ عنوان اغماض نخواهد شد.

گرامیداشت هرچه باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه های ویژه دهه فجر موضوع دیگری بود که فرماندار به آن ها اشاره کرد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.