روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز دوشنبه به نقل از هوشنگ بازوند افزود: حضور باشکوه و گسترده هزاران کرمانشاهی داغدار در آیین سوگواری حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام نشان از دلبستگی عمیق این مردم ولایتمدار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اوج نفرت و بیزاری آن ها از آمریکا و اسرائیل به عنوان عاملان تروریسم جهانی دارد. 

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی یک انسجام ملی فراگیر و کم نظیر در کشور ایجاد کرده و امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است‌.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهمترین رویداد کشور در سال جاری دانست و اظهارداشت: مشارکت حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات مختلف یکی از دلایل اصلی اقتدار و صلابت نظام  جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است.

نماینده عالی دولت در استان بر لزوم رعایت اصل بیطرفی و قانون مداری توسط مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: مجریان انتخابات باید تلاش کنند تا زمینه های حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و تلاش کنیم مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی را فراهم کنیم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.