هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه مدیریت فعلی استان وارث نرخ بالایی از بیکاری هستند که از سال های گذشته نیز وجود داشته است با این حال بار مسوولیت ما افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امروز بیشترین گلایه مردم از بیکاری است و در ملاقات هایی که با اقشار مختلف دارم بیشترین تقاضاها در خصوص پیدا کردن شغل است، این موضوع نشان می دهد هنوز راه زیادی برای غلبه بر این معضل داریم.

بازوند تصریح کرد: زمانی که مشکل بیکاری وجود داشته باشد همه مدیران یک جامعه و استان مکلف هستند که با همه توان پای کار آمده و برای رفع آن تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: حداقل کاری که مدیران استان می توانند انجام دهند این است که در نقش یک مشاور امین ظاهر شده و افراد جویای کار را برای پیدا کردن شغل یاری کنند.

وی ادامه داد: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی باید کارشناسان و کارمندان خود را برای راهنمایی دقیق افراد جویای کار توجیه کنند تا به بهانه ای واهی و یا از روی بی اطلاعی دست رد به سینه این افراد زده نشود.

بازوند گفت: هرچند طی ۲ سال اخیر شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان بوده ایم اما باید بیش از پیش تلاش کنیم تا این روند ادامه یافته و وضعیت امیدوارکننده تری را ایجاد کنیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، وی را نماد اقتدار و صلابت کشور معرفی کرد و گفت: شهید سلیمانی به مراتب قوی تر از سردار سلیمانی است.

وی با اشاره به موج ایجاد شده در کشور، گفت: هم اکنون احساس می شود ۸۲ میلیون قاسم سلیمانی در کشور وجود دارد.

بازوند در پایان و با بیان اینکه چشمان بیدار سپهبد سلیمانی آرامش را به ملت ایران هدیه داده بود، گفت: زمانی که ایشان به شهادت رسید همه ما در خواب بودیم چرا که پشتمان به سردار سرافرازی چون او گرم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.