دکتر احسان امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: دریافت آثار در دبیرخانه مرکزی در حال انجام است و قرار است در بهار آینده این جشنواره به میزبانی تبریز برگزار شود.

این عضو هیات علمی گروه علوم ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه این جشنواره در سال ۹۶ به میزبانی دانشگاه رازی با حضور همه انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور بود، ادامه داد: باتوجه به سیاست های اخیر وزارت علوم، جشنواره در چند بخش مختلف برگزار می شود که می توان به بخش های کلی همچون رقابتی، نمایشگاهی، انجمن پویا و بین الملل اشاره کرد که چهار حوزه مهم این جشنواره هستند.

مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی دامه داد: براساس همین زمان‌بندی یک برنامه ریزی برای دانشگاه داخلی نیز داریم و دانشگاه رازی به این دلیل که جزو دانشگاه های بالاتر از ۱۰ هزار دانشجو است سهمیه آثار بالایی دارد و در هرکدام از بخش ها می تواند هشت اثر را ارسال کند.

این مسوول اضافه کرد، در حوزه انجمن برتر دارای هشت سهمیه هستیم که ارسال آثار باید از طریق فایل«a۴،» صورت گیرد و در حوزه فعالیت خلاقانه با سهمیه هشت اثر، مسابقه و محتوای دیجیتال با سهمیه پنج اثر، کارآفرینی، بخش ویژه، اختراع و کتاب با سهمیه سه اثر، انجمن پویا به صورت نامحدود و در حوزه نشریه از سهمیه هشت اثر برخوردار هستیم.

امیری خاطرنشان ساخت، شیوه ارسال آثار در حوزه فعالیت خلاقانه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، بخش ویژه، اختراع،به صورت اینفوگرافیک پوستر«A۱» است.

امیری افزود: بخش ویژه شامل فعالیت هایی است که یک انجمن در راستای موضوعاتی همچون محیط زیست و منابع طبیعی، اقتصاددانش بنیان و مقاومتی، علوم شناختی انجام داده است.

به گفته وی، برای شرکت در بخش انجمن برتر باید فرمت نمونه وزارت علوم  با توجه به شاخص های داوری در قالب فایل«ورد» انجام شود و در بخش کتاب نیز یک فایل توضیح به همراه اصل کتاب  ارسال شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: در بخش نشریه نیز باید فایل همه نشریه ها به دبیرخانه ارسال شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه رازی ادامه داد: ارسال آثار باید از طریق پست الکترونیکی به نشانی Harekat.Razi@gmail.com صورت گیرد که از طریق تلگرام به شماره ۰۹۱۲۵۸۰۰۶۵۲ می باشد و باید در عنوان ایمیل نام انجمن و حوزه رقابتی بیان شود.

دانشگاه رازی کرمانشاه در بهمن ماه سال ۱۳۵۱ با عنوان دانشکده علوم توسط شادروان دکتر عبدالعلی گویا شروع به فعالیت کرد.

این مرکز در سال ۱۳۵۳ به دانشگاه رازی تغییر نام یافت، در شروع سال تحصیلی در سال ۱۳۵۱ دانشکده علوم با پذیرش ۲۰۰ دانشجو در چهار رشته فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضی موجودیت خود را اعلام کرد.

دانشگاه رازی کرمانشاه اکنون نزدیک به ۱۲ هزار دانشجو، ۴۶۰ هیات علمی و هزار و ۱۰۰ پرسنل دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.