سرهنگ ایمان مرادی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان با بیان اینکه بیشترین مواد مصرفی کشف شده در این شهرستان از نوع تریاک است، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲ مورد عملیات پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان انجام شده است.

وی بدون اشاره به میزان کشفیات ادامه داد: در این عملیات ها ۴۰ نفر دستگیر و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی تصریح کرد: این افراد پس از گذراندن سه ماه درمان به صورت رایگان دوباره به اجتماع باز می گردند که متاسفانه به دلیل کم توجهی خانواده ها دوباره به دام اعتیاد گرفتار می شوند.

فرمانده انتظامی روانسر اظهار کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته و احشام، سوخت و لوازم خانگی بیشترین کشفیات این نیرو است.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه حفظ امنیت مهمترین رسالت وظیفه نیروی انتظامی است، افزود: هم افزایی و همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی موجب شده تا در پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی بهتر عمل کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه فضای مجازی در شهرستان روانسر سالم است و فعالان این عرصه در برهه های حساس همراهی وهمکاری خود را ثابت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر گفت: با توجه به تاثیرگذاری فضای مجازی، ضرورت دارد مطالب بدون احساسات و براساس واقعیت ها ومستندات منتشر شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزا ر نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.