حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به مقاله ای که در خصوص مرگ ابوبکر بغدادی سرکرده گروهک تروریستی و تکفیری داعش افزود:بغدادی برای آمریکا و هم پیمانانش یک بمب ساعتی بود که ثانیه های پایانی انفجار او فرا رسیده بود و اطلاعاتی که با خود داشت نشان می داد که آمریکا ابوبکر و داعش را پرورش داد تا به جنایت در جهان و منطقه خاورمیانه دست بزند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: آمریکا با کشتن ابوبکر می خواست همه چیز را به نام خود کند و در جهان اعلام کند که آمریکا با تروریسم جهانی مبارزه می کند و این در حالی است زمانی که ایران اسلامی برای مقابله با تروریسم و کفر و داعش سرداران زیادی را تقدیم کرد، آن زمان آمریکایی ها سربازان داعش را آموزش می دادند.
ملکی ادامه داد: ای مردم بابصیرت امروز اگرچه داعش رفته اما بازی داعش در کشورهای عراق، سوریه، پاکستان و افغانستان تمام نشده و پشت پرده این بازی ها آمریکا هست تا به ادامه جنایاتش در منطقه بپردازد.
وی در ادامه با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ گفت: این روز که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده در اذهان تمام ملت ایران ماندگار است و ثابت کرد که ملت ایران برای همیشه پشتیبان رهبری هستند.
وی از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز نهم دی در روز دوشنبه با حضور پرشور مردم قصرشیرین در مسجد جامع خبر داد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.