به گزارش ایرنا، بازی فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان بم و ستارگان هنر ایران عصر چهارشنبه به مناسبت شانزدهمین سالگرد زلزله پنجم دی ماه ۸۲ در محل ورزشگاه فجر بم برگزار شد.
پویا امینی، امیدزندگانی، سیدجواد هاشمی ، نیما نکیسا ،محسن ایزی(بلاگر اینستاگرام) و مسعود مرادی (داور ملی) از جمله بازیکنانی بودند که در تیم ستارگان هنر ایران حضور داشتند.

در پایان بازی امید زندگانی بازیکن تیم هنرمندان ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۶ سال پیش تمامی جهان با این حادثه اظهار همدردی کردند ما نیز سعی کردیم به‌عنوان تیم هنرمندان در ترویج سلامت و فریاد درد مردم شریک باشیم.

سیدجواد هاشمی گفت: ۱۲ سال پیش به شهر بم سفر کردم اگر چه زلزله دی ماه ۸۲ حادثه دلخراشی بود اما از اینکه این شهر را زنده و پویا می بینم خرسندم و باید گفت مردم بم ،مردم صبوری هستند.

بهرنگ علومی دیگر بازیکن تیم ستارگان هنر ایران گفت: برگشتن شور ،زندگی و امید در بین مردم بم اتفاقی مناسب برای ما بود و فارغ از نتیجه پیروز این بازی مردم بم بودند، زیرا شادی بین مردم بهترین اتفاق این بازی بود.
حسن زاده زننده گل اول تیم فوتبال پیشکسوتان بم نیز تصریح کرد: این بازی خیرخواهانه و در جهت دلگرمی مردم بم بوده است لذا امیدوارم این روند در سال‌های آینده هم تکرار شود.
همچنین رئیس اداره ورزش جوانان بم بیان کرد: هدف ما از برگزاری این بازی این بود که اعلام کنیم مردم بم هنوز نیاز به توجه دارند.

محمد ترکان افزود: مردم بم همچنان به روحیه شادی و نشاط اجتماعی نیاز دارند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.