سیدضیاء هاشمی سه شنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های حوزه رسانه به عنوان یک نهاد فرهنگی در استان گفت: خبرنگاران ایرنا در کرمانشاه امروز ظرفیت خبری خوبی را هم از لحاظ کمی و هم از نظر کیفی دارند و می‌توانند به عنوان بازوها و محورهای توسعه اجتماعی و اقتصادی در استان بسیار مفید و موثر باشند.

وی بر تعامل ایرنا با دانشگاه تاکید کرد و افزود: استان کرمانشاه ظرفیت بسیار خوبی در حوزه دانشگاه و دانشگاهیان دارد.

هاشمی گفت: ایرنا باید تریبون نخبگان علمی جامعه باشد تا این نخبگان احساس کنند صحبت‌هایشان شنیده، دیده و استفاده می‌شود و این باعث افزایش نقش‌آفرینی دانشگاهیان و تقویت مسوولیت اجتماعی دانشگاه می‌شود.

سرپرست سابق وزارت علوم اظهار داشت: ایرنا می‌خواهد رسانه تصویری دولت باشد و استان کرمانشاه هم ظرفیت ایجاد بخش چندرسانه‌ای را دارد.

وی تبلیغات و اطلاع‌رسانی را امروزه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: خبرنگاران ایرنا و روزنامه ایران در روزهای تعطیل و ایام نوروز مشغول تهیه خبر و گزارش بودند و عملکرد ما مرجع اصلی رسانه‌های دنیا بود.

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی روز دوشنبه به منظور حضور در نشست علمی و فرهنگی «هویت ایرانی در گفتمان انقلاب اسلامی» در دانشگاه رازی وارد کرمانشاه شد.
حضور در نشست روسای دانشگاه‌های استان کرمانشاه، دیدار با استاندار کرمانشاه، نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، هیات مدیره خانه مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان و دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان باموضوع رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۰ از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه مدیرعامل ایرنا به کرمانشاه بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.