هوشنگ بازوند روز سه‌شنبه در دیدار با دکتر سیدضیاء هاشمی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه هرکسی باید سهم خود را در توسعه‌نیافتگی استان بپذیرد، افزود: سختی‌ها و چالش‌های فراوانی پیش‌رو داریم اما به عنوان مدیر ارشد استان روند کنونی را خوب می‌بینم و از وضعیت موجود راضی هستم.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران ایرنا در پوشش اخبار استان افزود: خبرنگاران ایرنا به خوبی اخبار و مسائل مربوط به زلزله و سیل را رصد کردند.

بازوند در ادامه گفت: زلزله و سیل شوک بزرگی به کشور وارد کرد و می‌توانست دردسر جدی را برای کشور بوجود آورد اما دولت بخوبی این قضیه را مدیریت کرد.
وی همچنین گزارشی از وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارایه کرد.

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی روز دوشنبه به منظور حضور در نشست علمی و فرهنگی «هویت ایرانی در گفتمان انقلاب اسلامی» در دانشگاه رازی وارد کرمانشاه شد.
حضور در نشست روسای دانشگاه‌های استان کرمانشاه، دیدار با استاندار کرمانشاه، نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، هیات مدیره خانه مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان و دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان باموضوع رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۰ از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه مدیرعامل ایرنا به کرمانشاه بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.