افشین کریمی روز شنبه در مراسم زنگ پژوهش که در هنرستان صنایع شیمیایی ناحیه یک کرمانشاه برگزار شد، افزود: کسانی که دولت را نقد می کنند و گاها خودشان را مدعی دولت مداری می دانند، ولی برای مشکلات کشور راهکار ارایه نمی کنند. 

وی اضافه کرد: دولت در زمینه حل مشکلات کشور هرآنچه که از دستش برآمده انجام داده است.

کریمی با اشاره مشکلات مالی دولت افزود: همه ساله بخشی از بودجه کشور باپول نفت تامین می شد اما امروز با اعمال تحریم ها دولت این بخش از منابع را ندارد، طبیعتا با مشکل مواجه است ولی متاسفانه بسیاری برشاخه نشسته اند با شعاردادن بن را می برند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: اگر در جامعه ای دانایی محور غالب شود آن جامعه به توسعه می رسد و اگر جهل غلبه پیدا کند، فقر جامعه را فرا می گیرد.

کریمی بابیان اینکه راه توسعه دانایی و تولید علم با پرسیدن از چرایی پدیده های اطراف شروع می شود، افزود: اگر جامعه احساس توانستن و اراده برای شدن به وجود آید یقینا توسعه نیز به پیروی آن می آید.

وی امید و آینده کشور را نسل نوجوان و جوان دانست و گفت: نباید چرایی ذهنیت و ایده جوانان را با خط قرمزها سرکوب کنیم باید با اندیشه جواب سوُوالات آنها را بدهیم.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد پژوهش در کشور به جایگاه خود برسد و از عملکرد آموزش و پرورش استان در زمینه جوان گرایی و کمک به ارتقاء جایگاه پژوهش تقدیر کرد.

۳۵۰ هزار دانش‌آموز در پنج هزار و ۷۰۰ کلاس درس در استان کرمانشاه هم اکنون مشغول به تحصیل هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد از این جمعیت زیر ۱۸ سال دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.