مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فردا پنجشنبه هفتم آذر همزمان با سراسر کشور نیز مانور آزمایشی برگزاری انتخابات را با حضور کاربران رایانه‌ای در حوزه انتخابیه شهرستان قصرشیرین برگزار

می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی به منظور برگزاری انتخاباتی سالم را در دستور کار خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم انتخاباتی در شان نظام و با شرکت گسترده مردم فهیم برگزار شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: صیانت از آرا و رعایت امانتداری یک اصل مهم در انتخابات است که تمام دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم پیش رو باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

تاتار ادامه داد: بستر لازم برای حضور افراد با سلیقه‌های مختلف برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم است و امید داریم که مردم با فهم و شعور بالای سیاسی همانند گذشته، خلق یک حماسه بی‌نظیر دیگر را رقم بزنند و به بدخواهان نظام نشان دهند که با تمام توان مدافع آرمان‌های والای نظام خواهند بود.

ثبت نام انتخابات از یکشنبه دهم آذرماه جاری آغاز می‌شود و تا شانزدهم این ماه ادامه دارد،  دوم اسفند ماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق، دارای ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.