مهدی قنادی روز دوشنبه به ایرنا افزود: چندی پیش گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک شرکت تولید روغن از چربی‌های کشتارگاهی و آلایش طیور در جاده سراب نیلوفر به دادسرای عمومی و انقلاب استان ارجاع شدکه برای واحدهای تولیدی اطراف مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بود. 

وی تصریح کرد: این شرکت در داخل یک واحد غیرفعال بیسکویت‌سازی که آن را به صورت استیجاری در اختیار گرفته بود، شبانه مبادرت به تولید روغن چربی طیور می‌کرد. 

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه عنوان کرد: هرچند که روغن تولیدی این واحد به منظور استفاده در خوراک طیور تولید می‌شد، اما فعالیت این شرکت مشکلات عدیده‌ای را برای واحدهای تولیدی اطراف از جمله یک شرکت طیور که از واحدهای مادر و تولیدکننده جوجه یک روزه گوشتی در استان است، ایجاد کرده بود. 

وی تاکید کرد: متاسفانه این واحد تولیدی فعال در استان به دلیل بوی نامطبوع و آلایندگی‌هایی که شرکت غیرمجاز مجاور برای آن به وجود آورده بود، تعطیل شد و ۸۰ نفر از پرسنل آن نیز بیکار شدند. 

قنادی تصریح کرد: در این راستا و به منظور صیانت از حقوق عمومی و با توجه به غیرقانونی بودن واحد تولید روغن مذکور جوانب امر کاملا مورد بررسی قرار گرفت و از ادامه فعالیت این شرکت با پلمب آن جلوگیری شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.