دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: چهار متهم بازداشت شده در پرونده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تودیع وثیقه آزاد شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان قزوین، محمد قاسمی روز دوشنبه افزود: برای 2 نفر از مدیران، قرار نظارت قضایی مبنی بر عدم حضور در محل کار صادر شده است.

وی با یادآوری اظهارات رئیس کل دادگستری قزوین اظهار داشت: همان گونه که پیش‌تر اعلام شده بود، بازپرس پرونده پس از تحقیق، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات متهمان نسبت به فک قرار قبلی و تبدیل آن به قرار وثیقه اقدام کرده است.

قاسمی اضافه کرد: حسب گزارش اداره کل بازرسی استان برخی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی قزوین و افرادی خارج از اداره به اتهامات تضییع حقوق بیت‌المال، مداخله و تبانی در معاملات دولتی، جعل سند، اختلاس و ارتشاء از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار دارند.

دادستان قزوین با تاکید بر اینکه تحقیقات در مرحله ابتدایی است، اظهار داشت: تحقیقات برای تکمیل فرآیند قضایی و برخورد قانونی بدون وقفه ادامه دارد و دستگاه قضا فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی، صرفا بر اساس قانون به پرونده ها رسیدگی می کند.

متهمان پرونده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب قزوین 6 نفر بود که پیشتر مدیرکل این اداره آزاد شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.