سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در نشست مشترک مسئولان انتظامی و قضائی استان که در سرسرای جلسات ستاد فرماندهی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: خوشبختانه امروز شاهد امنیت خوبی در سطح استان هستیم که یکی از دلایل آن، وجود هم افزایی و هماهنگی میان پلیس و دستگاه قضائی است.

وی با بیان اینکه رئیس کل دادگستری استان از زمان انتصابش هرگونه همکاری لازم را با مجموعه پلیس داشته است، گفت: این هم افزایی باعث شده تا شاهد فضائی امن تر در کرمانشاه برای اقشار مختلف مردم و در عین حال ایجاد فضائی ناامن برای مجرمان باشیم.

سردار جاویدان تصریح کرد: رسالت خطیر پلیس برقراری نظم و امنیت اجتماعی و رسالت دستگاه قضائی نیز اجرای عدالت در جامعه است که این ۲ موضوع به عنوان لزام و ملزوم یکدیگر، نقش همکاری مشترک میان پلیس و دستگاه قضائی را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به فرمایش های اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان ارتش نیز اشاره و اظهارکرد: معظم له در سخنانی، برحفظ و ارتقاء فعلی امنیت در جامعه تاکید کردند که بخش اعظمی از آن باید توسط پلیس اجرا شود. 

وی گفت: حفظ و ارتقاء امنیت فعلی جامعه در برخورد قاطعانه بامجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی خلاصه می شود و اگر دستگاه قضائی به پلیس کمک کند منویات رهبر فرزانه انقلاب بهتر عملیاتی می شود.

سردار جاویدان با بیان اینکه هم پلیس و هم دستگاه قضائی هدفشان امنیت افرینی در جامعه و برخورد قاطعانه با مجرمان و تبهکاران است، گفت: امروز این افراد به خوبی می دانند راه گریزی از دست قانون ندارند و دیر یا زود به سزای عمل خود می رسند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین فرا رسیدن ماه ربیع الاول را تبریک و ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت و از تلاش های توسلی زاده رئیس کل دادگستری و صادقی دادستان کرمانشاه قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.