سردار «عل»ی اکبر جاویدان روز شنبه در دیدار با مسئولان شورای شهر و شهرداری کرمانشاه و رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور اظهارداشت: پلیس به عنوان نیرویی اصیل و ارزشی از همه توان و تلاش خود برای افزایش امنیت مردم استفاده می کند.

وی تاکید کرد: عزت و آبروی نیروی انتظامی باآبروی نظام و انقلاب گره خورده است و همگان باید به پلیس در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه هایش کمک کنند تا شاهد بهبود وضعیت جامعه باشیم.

سردار جاویدان در ادامه و با اشاره به افزایش اعتماد مردم و مسئولان به اقدامات و برنامه های پلیس، افزایش محسوس همکاری با ماموران را دلیل این ادعا برشمرد و افزود: امروز همگان مجاهدت نیروی انتظامی را مشاهده کرده و به این باور قلبی رسیده اند که پلیس مدافع راستین آنها در برابر اشرار و ناهنجاری های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به کمبودها و مشکلاتی که بر سر راه کارکنان پلیس برای خدمات رسانی به شهروندان وجود دارد اشاره و اظهار کرد: با این وجود هیچ کدام از این موانع نتوانسته اند سد راه پلیس برای انجام وظایف و خدمات شایسته به هموطنان شود.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های برون سازمانی مانند بسیج، تشکل های مردمی و نیروهای انقلابی نیز برای افزایش ارتقاء امنیت از جمله برنامه هایی است که در دستور کار پلیس قرار دارد.

جاویدان در پایان، مردم کرمانشاه را افرادی ورزش دوست معرفی کرد و گفت: پلیس برای تامین امنیت ورزشکاران، تیم های شرکت کننده و محل برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در سطح بین المللی و جهانی آمادگی داشته و همواره نیز از این موضوع استقبال کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.