محبت جمالی نیا روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی سرپل‌ذهاب افزود: پلیس این شهرستان در نوآوری و خلاقیت، انضباط در حوزه اجتماعی، جلوگیری از آثار منفی روحی و روانی در مردم و  ایجاد همبستگی در سطح لایه‌های اجتماعی عملکرد موفقی داشته است.

وی اظهارداشت: نیروی انتظامی نیرویی دارای اقتدار، عزت، مهربانی، درستکاری و امانتداری، خدمت بی منت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی است که در بحران های اتفاق افتاده در شهرستان سرپل ذهاب خدمات ارزنده ای در سایه حفظ نظم و امنیت به مردم ارائه کرده است.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز گفت: خدمت کردن در سرپل ذهاب زلزله زده توفیق بسیاری دارد و در این راستا نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه ها و ادارات خدمات شایسته ای به زلزله زدگان ارائه داده و ساماندهی و کنترل افراد غیربومی و حفظ نظم و امنیت شهرستان درروزهای بعد از زلزله کار بسیار بزرگی بود که توسط نیروی انتظامی انجام گرفت.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: امنیت و آرامش امروز سرپل ذهاب حاصل تلاش و مجاهدت نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی این شهرستان است و این مسئولیت امانت و توفیقی برای خدمت به مردم است که باید نهایت استفاده را از آن برد.

فرمانده سابق انتظامی سرپل ذهاب نیز گفت: ۱۳۰ درصد افزایش کشف سرقت، ۵۳ درصد افزایش دستگیری سارقان، ۴۶ درصد افزایش دستگیری معتادان و فروشندگان خرد مواد مخدر و هشت درصد افزایش دستگیری کل جرائم تنها بخشی از اقدام های انتظامی این شهرستان است.

سرهنگ علیرضا یاری افزود: تمام جرائم مهم اتفاق افتاده در شهرستان کشف شده و این توفیق حاصل شده یک کارجمعی بوده که در هم افزایی با سایر دستگاه‌های امنیتی، نظامی و با همکاری مردم به دست آمده است.
 در این جلسه از خدمات پنج ساله سرهنگ علیرضا یاری فرمانده سابق انتظامی سرپل ذهاب قدردانی و  سرهنگ منوچهر رضایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.