سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: این حرکت معنوی دارای ابعاد مختلفی برای حراست از ارزش های اسلامی است که دشمنان نمی توانند شاهد تداوم این اتحاد و همدلی باشند.

وی ادامه داد: سپاه امسال با تمام توان در حوزه های مختلف از جمله امنیتی، رفاهی، خدماتی، پزشکی و ... به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام افزود: با توجه به حضور پر شور و استقبال عاشقان ابا عبدالله (ع) برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین، زائران حتما به اطلاعیه های رسمی توجه کنند و با مدارک کامل و قانونی به سوی مرزهای خروجی رهسپار شوند، چرا که بدون شک از خروج افرادی که مدارک قانونی ندارند ممانعت به عمل می آید.

سردار شاکرمی یادآور شد: افرادی که دارای مدارک قانونی هستند بدون هیچ مشکلی در کوتاه ترین زمان از مرز خارج و به کشور عراق وارد می شوند.

وی از آغاز به کار رسمی قرارگاه اربعین در مرز بین المللی مهران خبر داد و گفت: این قرارگاه امروز صبح با رمز یا "حسین (ع) رسما کار خود را شروع کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی بزرگ اربعین امسال پرشورتر از سال قبل و در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرز بین المللی مهران به دلیل برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت یکی از کانون های پر تردد زوار برای حضوردر آئین معنوی اربعین است به گونه ای که بر اساس اعلام مقامات رسمی حدود سه میلیون نفر از این مرز در سال گذشته برای حضور در راهپیمایی اربعین حضور یافتند.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.