به گزارش ایرنا، نسترن کاظمی روز سهشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه به مدت ۲ روز در دانشکده علوم پایه دانشگاه رازی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ایده کمپ دانشگاه رازی با هدف هم افزایی بیشتر پارک علم و فناوری و دانشگاه‌ها، تشریح خدمات و حمایت های پارک علم و فناوری و مراکز رشد برای دانشجویان و اساتید دانشگاه، آشنایی با فرایند جذب و پذیرش و ارتباط دانشجویان با حوزه های فناوری به منظور پرداختن به ایده های نوآورانه و ایجاد کسب و کارهای فناورانه برگزار شده است.

کاظمی یادآور شد، در برنامه ۲ روزه ایده کمپ مشاوره در حوزه های جذب و پذیرش ایده ها، ثبت اختراع داخلی و خارجی، تجاری سازی و توسعه محصول و خدمات حوزه دانش بنیان مشاوره هایی به علاقه مندان ارایه می شود.

وی اضافه کرد، ایده کمپ پارک علم و فناوری در سال های گذشته نیز در دانشگاه های رازی، صنعتی و آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد که با  مشاوره هایی که به دانشجویان و اساتید ارائه شد چندین ثبت اختراع و جذب ایده انجام گرفت.

پارک علم و فناوری کرمانشاه از سال ۸۵ شروع به فعالیت کرده و در این مدت بیش از ۵۵۰ شرکت و واحد فناور از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

این پارک با ۳۰۰ شرکت فعال، ۲ هزار نفر اشتغال زایی مستقیم و ۱۵۰ میلیارد تومان صادرات در سال گذشته در میان پنج پارک برتر کشور قرار داشت.

اکنون هفت مرکز رشد، چهار کانون شکوفایی و خلاقیت، یک مرکز شتاب دهنده، سه مرکز نوآوری، مرکز تولید پویانمایی و گیم، دبیرخانه مدیریت شرکت های دانش بنیان استان، صندوق پژوهش و فناوری و دفتر مالکیت فکری در زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان کرمانشاه فعال است.

۷۴۶۰/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.