به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «محمدعلی نوری نژاد» در مراسم افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی همواره با مامویت هایی سخت و استرس آوری روبرو هستند از این رو می طلبد تا امکانات و شرایط رفاهی لازم نیز در اختیاز آنها و خانواده هایشان قرار گیرد.
 وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که همواره باعث دغدغه مندی کارکنان پلیس بود بحث های بهداشتی و درمانی است که اهمیت آن باعث شد تا ناجا اقدامات لازم را در این خصوص و برای کاهش سطح دغدغه مندی کارکنانش صورت دهد.

سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا 

سردار نوری نژاد تصریح کرد: در همین راستا و از مدتی قابل ساخت یک بیمارستان منطقه ای با امکانات و تجهیزات کامل برای استفاده کارکنان ناجا و خانواده های آنان در غرب کشور در دستور کار قرار گرفت و محل احداث آن هم کرمانشاه تعیین شد.
 معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: در گام اول درمانگاه و امروز هم در گام دوم بیمارستان آن مورد افتتاح قرار گرفت تا کارکنان زحمتکش و خدوم ناجا چه در کرمانشاه و چه استان های همجوار امکان استفاده از آن را پیدا کنند.
 وی یادآوری کرد: زمینه استفاده از امکانات و خدمات بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) برای عموم مردم نیز فراهم شده و اقشار مختلف نیز امکان استفاده از آن را دارند.
 سردار نوری نژاد در پایان گفت: نیروی انتظامی خود را خادم واقعی مردم می داند و به طور قطع از هیچ تلاشی برای فراهم کردن شرایط رفاهی و امنیتی مطلوب برای آنها دریغ نمی کند.
 بیمارستان منطقه ای حضرت ابوالفضل (ع) در زمینی به مساحت پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع در پنج طبقه و با ۱۱۳ تخت با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در خیابان گمرک کرمانشاه به بهره برداری رسید.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.