به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز یکشنبه در نشست شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امسال سال رونق تولید است از این رو باید در بخش تولید مسکن نیز رونقی ایجاد کنیم.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی در یک سال و نیم آینده باید در قالب طرح اقدام ملی ۱۳ هزار مسکن را با کمک بخش خصوصی و مردم در سطح استان بسازد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اگر مردم و بخش خصوصی برای ساخت این واحدها فعال شوند، رسیدن به ۱۳ هزار مسکن امکان پذیر است.

وی گفت: در ماه های اخیر یک سرمایه گذار توانمند به منظور ساخت هزار واحد مسکونی در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و در حال طی کردن مراحل اداری است.

استاندار کرمانشاه گفت: طرح اقدام ملی برای ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی به منظور تامین نیاز مردم استان در سال های آینده طراحی شده است.

مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بخش خصوصی در زمینه ساخت این تعداد واحدها فعال شود؛ دولت در اجرای طرح اقدام ملی فقط نقش نظاره‌گر و تسهیل‌گر را برای مردم ایفا خواهد کرد.

در ادامه این نشست مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه  از آماده سازی زمین های مورد نظر برای ساخت واحدهای مسکونی مورد نظر خبر داد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد آن در ۲ هزار و ۶۲۲ روستا و ۷۰ درصد دیگر در ۳۴ شهر زندگی می کنند.

۸۰۶۶/۹۶۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.