به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت: در طرح پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن، برای مالکانی که خواستار احداث واحد مسکونی با تعداد محدود هستند ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که ۴۰۰ میلیون ریال آن با سود ۹ درصد و ۱۰۰ میلیون ریال دیگر با سود ۱۸ درصد پرداخت خواهد شد.
محمد ساردویی افزود: مالکانی که در بافت‌های فرسوده قصد انبوه‌سازی دارند می‌توانند برای هر واحد مسکونی مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند که ۴۰۰ میلیون ریال آن با سود ۹ درصد و ۳۰۰ میلیون ریال دیگر با سود ۱۸ درصد ارائه می‌شود.
وی گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات نوسازی در مرحله نخست با مراجعه به شهرداری، از واقع بودن ملک خود در بافت فرسوده و ناکارآمد اطمینان حاصل کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: در مرحله بعد با مراجعه به سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازی مدارک شناسایی، سند مالکیت، پروانه ساختمان و استعلام وقوع ملک خود را در سامانه بافت ناکارآمد شهری، بارگذاری کرده و پس از ثبت‌نام، کد رهگیری دریافت کنند.
ساردویی ادامه داد: مالکان پس از مراجعه به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های محل سکونت خود و مطابقت مدارک، به بانک مسکن معرفی خواهند شد.
وی بیان کرد: متقاضیانی که قصد استفاده از این تسهیلات را دارند با مراجعه به شعب بانک مسکن می‌توانند از قوانین و مقررات پرداخت این تسهیلات مطلع شوند.

اردیبهشت‌ماه امسال نیز دولت در مراکز شهرستان‌های جنوب کرمان تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن تا سقف ۹۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت کرد که ۴۰ میلیون تومان آن با سود ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان هم با سود ۱۸ درصد محاسبه شد.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.
۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.