سرهنگ علیرضا یاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته ناجا، افزود: هفته نیروی انتظامی هفته خدمتگزاری هرچه بیشتر پلیس به مردم است و شعار این هفته امسال «پلیس هوشمند، امنیت مردم» است.

وی اظهار داشت: پلیس امروز در عرصه های مختلف در کنار مردم است و مردم نیز به پلیس اعتماد داشته و افتخار می‌کنند زیرا امنیت امروز جامعه حاصل مجاهدت های شبانه روزی نیروی انتظامی و تعامل آن با سایر نیروهای نظامی و امنیتی است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: پلیس انتظامی این شهرستان ۱۵ دستگاه دوربین پایش را در سطح معابر عمومی و میادین شهرستان نصب کرده است که ۲ دستگاه دوربین بسیار پیشرفته در ورودی و خروجی اصلی شهرستان فعال است که قابلیت های بسیاری دارد.

سرهنگ یاری از آغاز نصب دوربین بر روی البسه نظامی پلیس در شهرستان خبرداد و افزود: ارتقای امنیت اجتماعی، مبارزه با جرایم و بزهکاری، ایجاد پناهگاهی امن برای مردم از اهداف پلیس است زیرا در دنیای مدرن و پیشرفته امروز، هوشمند سازی و پیشرفت و ارتقا امکانات و تجهیزات در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: اعمال قوانین ترافیکی و جرایم رانندگی از طریق دستگاه دست افزار برای رانندگان متخلف، نصب جی پی اس بر روی خودروهای نظامی و راه اندازی سامانه ناظر برای کنترل امنیت اخلاقی شهروندان به صورت نامحسوس از برنامه های  انتظامی شهرستان برای هوشمندسازی  پلیس است.

سرهنگ یاری گفت: همایش پیاده روی اربعین حسینی و انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ رویداد مهم پیش رو است که با تلاش نیروهای انتظامی و تعامل با سایر نیروهای نظامی و ادارات و نهادهای مختلف در کمال امنیت برگزار می شود.

وی اضافه کرد: افزایش ۸۵ درصدی دستگیری سارقان، رشد ۲۰۶ درصدی کشف سرقت ها، کاهش ۵۰ درصدی جرایم اقتصادی و مالی، افزایش ۳۳ درصدی توقیف موتورسیکلت ها و خودرو های متخلف، افزایش ۴۸ درصدی دستگیری معتادان متجاهر، افزایش ۶۳ درصدی فروشندگان خرد موادمخدر و  ۱۸ درصدی کل جرایم در سال جاری عملکرد موفق پلیس انتظامی این شهرستان را نشان می دهد.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب در پایان گفت: پلیس شهرستان با ۲ شماره ۱۱۰ و ۱۹۷ آماده دریافت پیشنهادات، نظرات، شکایات و همکاری های مردم در زمینه پیشگیری و کشف جرایم است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.