به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین افزود: ایام اربعین می تواند فرصتی برای معرفی قصرشیرین و فرهنگ بالای مردم این شهرستان مرزی به دیگر هم وطنانمان در سراسر کشور باشد.

وی اظهارداشت:در دیدار با استاندار کرمانشاه خواستار کاهش تعرفه برق شهرستان قصرشیرین همانند مهران و دیگر مناطق گرمسیری با توجه به محرومیت این منطقه شدم که امید است در این زمینه مسئولان نسبت به این مطالبه به حق مرزنشینان، مساعدت لازم را داشته باشند.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: معضل بیکاری مردم و ایجاد اشتغال نیز دیگر مشکلی است که جوانان و مردم این شهرستان مرزی درگیر آن هستند از این رو واگذاری زمین آبی به جوانان برای ایجاد اشتغال پایدار و تقویت امنیت و همچنین توسعه بخش کشاورزی می تواند عاملی موثر در این خصوص باشد که از استاندار کرمانشاه خواستار اجرای این طرح شدم.

ملکی ادامه داد: همچنین از دیگر مواردی که در جلسه با استاندار کرمانشاه در راستای محرومیت زدایی این شهرستان شدم رفع مشکلات شهرداری و اختصاص بودجه برای عمران شهری و اعتبار لازم برای تعمیر و مرمت مساجد و حسینیه های شهرستان که در زلزله آبان سال ۹۶ آسیب دید و همچنین ساخت گنبد برای مسجد مهدیه بود.

وی گفت: همچنین در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار کرمانشاه خواستار ساخت منازل برای خانوارهای حاشیه نشین قصرشیرین و ساخت مسجد در محله امیدوار و یادمان شهدای شهید بهشتی در محل پل شیرازی برای توسعه این شهرستان شدم.

 وی گفت: ساخت سایت تفریحی برای توسعه بخش گردشگری در محل شرکت بیستون پارس و باغ مدرن سه هزار هکتاری این شهرستان نیز می تواند عاملی برای ایجاد اشتغال جوانان این منطقه و همچنین رفع محرومیت زدایی باشد.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.