سردار «سیدکمال هادیانفر» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماه گذشته در تفاهم نامه همکاری که با وزارت راه و شهرسازی منعقد شد مقرر شد تا بخش اعظمی از این نقاط پیش از سفر زائران اربعین اصلاح شود. 

وی با بیان اینکه این کار در حال انجام است، خاطرنشان کرد: آن نقاطی هم که اصلاح هندسی آن ها زمان بر است با نصب تابلو و علائم هشدار دهنده مشخص خواهند شد تا بتوانیم سوانح جاده ای را در این ایام به حداقل برسانیم. 

سردار هادیانفر، همچنین از استقرار بیش از ۲۰ هزار پلیس راه و راهور در مسیر تردد زائران اربعین خبر داد و گفت: هدف اولیه استقرار این تعداد مامور پلیس، یاری رساندن به مردم و زوار و در مرحله بعدی برخورد با تخلفات حادثه ساز است. 

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به اینکه اوج تردد زائران از ۱۷ تا ۲۷ مهر پیش بینی می شود، گفت: مهمترین درخواستی که از زائران داریم این است تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. 

وی گفت: برای ایام اربعین بیش از پنج هزار دستگاه اتوبوس جهت انتقال زائران به مرزهای خسروی، شلمچه، چذابه و مهران پیش بینی شده و تذکرات لازم به ناوگان حمل و نقل عمومی در خصوص کنترل معاینه فنی این خودروها داده شده است. 

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: تردد اتوبوس حامل زوار از مبداء تا مقصد توسط پاسگاه های پلیس راه و دوربین های نصب شده در جاده ها کنترل می شود.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.