به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: ملت ایران ملتی پایدار و مقاوم است که برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی سرخم نمی‌کند و در مقابل استکبار ایستاده و می‌ایستد.

وی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند؛ آثار هنری و ادبی دفاع مقدس به عنوان یک سلاح کارآمد نباید فراموش شود و مردم دنیا باید بدانند در دفاع مقدس چه گذشت و ملت ایران چه مقاومتی کردند.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین در ادامه گفت: همانطور که نقشه دشمن در دفاع مقدس ساقط کردن نظام نوپای ما بود امروز هم دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس نیز هست از این رو رزمندگان و ایثارگران باید تجربیات دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند.

حجت الاسلام شامحمدی با بیان اینکه دفاع مقدس را برای ما مانند عاشورا تقدس دارد، گفت: انقلاب اسلامی ما امروز باعث افتخار اسلام است.

 او اظهار داشت: دفاع مقدس، مقدس است چون عاملی داشت که در عاشورا نیز وجود دارد و اینکه خدا به آن تقدس داد از این رو هر چیزی که روح الهی داشت روح قدسی نیز دارد.

امام جمعه موقت قصرشیرین در ادامه گفت:رزمندگان با معنویت اسلام ناب محمدی را نشان دادند و نگرش مردم در دفاع مقدس به جنگ تداعی کننده جنگ‌های صدر اسلام بود.

وی گفت: دشمن با حمایت استکبار به دنبال سرنگونی نظام ما بود اما با تدبیر فرماندهی قاطعانه امام (ره) و حضور روحانیت این حمایت‌ها را بی‌اثر ساخت و جمهوری اسلامی توانست اقتدار خود را حفظ کند و امروز شاهدیم دفاع مقدس باعث خودکفایی در صنایع نظامی ما شده است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.