به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در دیدار جمعی از مدیران کل استانداری و نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با کارکنان سپاه پاسداران قائم (عج) در سالن جلسات این سپاه، افزود: روش و راهبرد سپاه پاسداران همان راه مردم ایران است و آحاد جامعه قدردان زحمات این پاسداران فرهیخته هستند.
وی خاطرنشان کرد: سپاه روشی را برگزید که در کنار مظلوم و برای ظلم ستیزی در تلاش است و در طول هشت سال دفاع مقدس از حیثیت ملت ایران دفاع کرد.
استاندار سمنان ادامه داد: دفاع جانانه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هیچ گاه از یاد و خاطر ملت ایران بیرون نمی رود و سپاه همیشه در کنار مردم است.
آشناگر اضافه کرد: داعش و گروه های تکفیری که با درخواست آمریکا در جهان تولید شد، با تلاش و رشادت سپاه پاسداران از منطقه خاورمیانه بیرون رانده شد و به این خاطر سپاه محبوب کشورهای اسلامی منطقه است.

** اقدام های خصمانه آمریکا نابخردانه است
استاندار سمنان گفت: اقدام های خصمانه آمریکا و گروه امنیتی و سیاسی ترامپ نابخردانه است و خروج از معاهده و توافقنامه بین المللی نشان از بی اعتباری ایالات متحده در جهان است.
آشناگر با بیان اینکه آمریکا به زودی به واسطه این رفتارهای خصمانه پشیمان می شود و آحاد مردم در کنار سپاه پاسداران هستند، تصریح کرد: مردم ایران در کنار هم به مقوله دشمن شناسی توجه کنند و این مسیر سپاه پاسداران با اقتدار ادامه یابد.

** اعزام 500 پاسدار سمنانی به مناطق سیل زده لرستان
آشناگر گفت: در سیل اخیر در استان لرستان دست کم 500 نفر از پاسداران استان سمنان به پلدختر اعزام شدند.
استاندار سمنان تصریح کرد: اکنون 58 دستگاه از ماشین آلات دستگاه های اجرایی استان در اختیار سپاه سمنان برای خدمات رسانی در مناطق سیل زده لرستان قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
در این نشست احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان و غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.