مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آرمان های ملت ایران با سپاه ناگسستنی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام عبدالرحیم قلی زاده سرایی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: آرمان های ملت ایران و سپاه پاسداران تازمانی که روحیه انقلابی وجهاد دارند ناگسستنی است.
حجت الاسلام سرایی بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی به جهت اینکه در طول تاریخ معادله سیاسی دنیا رابه هم زده مورد کینه آمریکا است تصریح کرد: آمریکا در طول چهل سال گذشته با انواع تهدید ها،تحریم ها و کودتاها در صدد براندازی نظام اسلامی بوده چرا که این انقلاب مقابل آمریکا قرار گرفته و باعث بیداری ملت ها شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از زمان تشکیل تاکنون  باتفکرات بسیجی در تمامی عرصه ها باعث پیشرفت کشور شده و انقلاب اسلامی را بارور تر کرده است‌.
حجت الاسلام سرایی ادامه داد: سپاه مایه اقتدار کشور است و روحیه شهادت طلبی و جهادی پاسداران مایه افتخار انقلاب است.
وی بااشاره به اینکه سپاه بازوی قدرتمند رهبری است یادآور شد: آمریکا و رئیس جمهور نادان آن از پیشرفت، توسعه و الگوگیری از سپاه پاسداران در وحشت هستند و با قرار دادن نام سپاه در گروه تروریستی در صدد تخریب چهره سپاه هستند ولی این خیالی باطل است چرا که سپاه یک چهره انقلابی و مردمی است که الگوی تمامی آزادی خواهان جهان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.