به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "سیدکمال هادیانفر" در سفر خود به کرمانشاه با مردم کرمانشاه دیدار و پس از شنیدن مشکلات آنها، دستور لازم برای بررسی دقیق درخواست‌های مردمی را صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: ملاقات با مردم در قالب سامانه ۱۹۷ به صورت مستمر در تهران انجام و در این دیدارها پس از شنیدن مشکلات، پیشنهادها و انتقادات مردم، اقدامات لازم برای رفع آن‌ها و یا استفاده و بهره‌برداری از پیشنهادات ارائه شده انجام می‌شود.

سردار هادیانفر تصریح کرد: از چندی پیش به دلیل اینکه برای اکثر مردم استان‌های مختلف کشور سفر به تهران قدری دشوار بود تصمیم بر این شد تا در سفرهای استانی خود برنامه ملاقات با مردم گنجانده شود.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در این ملاقات‌ها جمع زیادی از مردم مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف مانند شماره گذاری، گواهینامه، اجرائیات، آموزشگاه‌ها و سایر حوزه‌های ترافیکی و رانندگی مطرح و اقدام لازم برای رفع آنها انجام می‌شود.

وی گفت: در این سفرها عموما مسئولان بخش‌های مختلف پلیس راه و راهور نیز حضور دارند تا بهتر بتوانند برای رفع مشکلات مطرح شده اقدام کنند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: این کار در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم انجام و خوشبختانه تاکنون نیز توانسته‌ایم به حل بخش اعظمی از مشکلات مردم که قابلیت پیگیری داشته‌اند، بپردازیم.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.