به گزارش ایرنا، محمدحسین صادقی روز یکشنبه در نشست تخصصی با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و جمعی از قضات و روسای پلیس های تخصصی استان افزود: جرایم موادمخدر، سرقت و دستگیری و جلب متهمان و مجرمان متواری که سبب تکرار جرم، اطاله دادرسی و نارضایتی شهروندان شده است، باید در دستور کار ویژه قرار گیرد.

صادقی افزود: این مطالبات محقق نخواهد شد جز با همکاری و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های وظیفه مند که پلیس و دستگاه قضائی از مهم ترین آنها هستند.

به گفته وی، پلیس و دستگاه قضا به عنوان برقرارکنندگان نظم و امنیت اجتماعی پیوسته در ارتباط و تعامل با مردم هستند و ایجاد هم افزایی میان این ۲ دستگاه و مردم، وحدت ملی، نظم و انضباط اجتماعی را تقویت می کند.

صادقی به حمایت های رئیس قوه قضائیه از تعامل بین پلیس و دستگاه قضائی اشاره کرد و افزود: دادسرای استان کرمانشاه نیز ضمن اعلام حمایت قاطع از نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها، بازخوردگیری از اقدامها و فعالیت های پلیس در جامعه و اصلاح رویکردها را از شاخصه های پلیس کارآمد می داند.

او فرمانده جدید نیروی انتظامی استان را فردی متخصص و با تجربه دانست و اظهار کرد: برگزاری مستمر جلسه با پلیس در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قرار دارد و ما بر لزوم هم افزائی برای ارتقای شاخص امنیت و کاهش جرایم اولویت دار استان تاکید داریم.

در این نشست سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده نیروی انتظامی استان نیز هم افزائی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی را لازمه تحقق عدالت دانست و عنوان کرد: پلیس عزم جدی برای مبارزه با بزه و بزهکاران دارد و این کار جز در سایه تعامل این دو دستگاه با یکدیگر میسر نخواهد شد.

۷۴۴۴/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.