به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ 'بهرام نوروزی' روز دوشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) ستاد انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امنیت آفرینی و حفظ آن یکی از مهمترین برنامه هایی است که پلیس دنبال می کند.
وی تصریح کرد: این امنیت در زمان سفرهای نوروزی بیش از گذشته برای آحاد مختلف مردم ملموس می شود، امنیتی که با تلاش های شبانه روزی پلیس و ایثار و از خودگذشتکی آن ها بدست آمده است.
سردار نوروزی با بیان اینکه کرمانشاه به عنوان یکی از استان های هدف گردشگری، امنیت خوبی دارد، تصریح کرد: لازم است اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم خصوصا موضوع سرقت همواره مدنظر کارکنان انتظامی باشد تا امنیت موجود خدشه دار نشود.
مشاور ارشد فرمانده ناجا افزود: افزایش سطح امنیت نقش بسیار زیادی در افزایش گردشگر و رونق صنعت توریسم دارد که این می تواند به اقتصاد کرمانشاه کمک زیادی کند، چرا که این استان از جاذبه های توریستی منحصر به فردی برخوردار است.
وی همچنین بر توجه به امر آموزش همگانی خصوصا در بحث رانندگی تاکید کرد و گفت: با مقداری فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم می توان از بسیاری سوانح جاده ای پیشگیری کرد.
سردار نوروزی اصلاح نقاط پرخطر جاده ای و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها برای این کار را از دیگر نکاتی عنوان کرد که باید به آن توجه داشت.
این مقام بلندپایه انتظامی در پایان تکریم مردم و مسافران نوروزی از سوی ماموران پلیس و ارائه خدمات لازم به آن ها را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: پلیس همواره برای جلب رضایت شهروندان تلاش کرده و هدفی جز امنیت و آسایش آن ها ندارد.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و 600 روستا و 34 شهر دارد.
این استان همچنین 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و 2 مرزی رسمی خسروی و پرویزخان و چهار بازارچه مرزی نیز در استان فعال است.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.