پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از، سردار «علیرضا مرزبانی» اعلام کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده ثلاث باباجانی حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک  و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون اول ۲۴ هزار و ۲۶۰ عدد قابلمه و در بازرسی از کامیون دیگر هم ۴۰۰ عدد جاکفشی و ۱۵۰ عدد انواع وسایل آشپزخانه کشف شد.

سردار مرزبانی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده چهار میلیارد ریال بر آورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: یکی از برنامه هایی که پلیس کرمانشاه با قاطعیت دنبال می کند برخورد با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی است که خوشبختانه اقدام های خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

کشف پنج تن خوراک دام قاچاق در پاوه 

فرمانده انتظامی پاوه گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان، پنج تن خوراک دام قاچاق از ۲ دستگاه وانت نیسان کشف شد. 

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: مأموران پاسگاه شمشیر حین گشتزنی به ۲ دستگاه نیسان حامل بار مشکوک شده و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این ۲ خودرو، پنج تن خوراک دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵۰۰ میلیون می رسید، کشف شد. 

سرهنگ حق جویان با اشاره به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو، از دستگیری رانندگان آنها و معرفی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.