شهردار گودین روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح این پروژه و اتمام مرحله تکمیلی بوستان کوهستان شهر گودین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاش شهرداری و اعضای شورای شهر گودین طی یک سال اخیر زدودن چهره روستایی این شهر نوپا بوده است.
علی نیاکانی پور در ادامه با بیان اینکه شعار نهضت آسفالت در گودین را به منصه ظهور رساندیم، اظهار داشت: پروژه آسفالت و بهسازی شهر گودین با استاندارد بالا و به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
او با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز ۳۰ هزار متر مربع در شهر گودین آسفالت ریزی شد، تصریح کرد: این پروژه ها با هدف خدمت رسانی به شهروندان گودینی است.
به گفته شهردار گودین، تاکنون ۶ میلیارد ریال برای ساماندهی و اتمام مرحله تکمیلی بوستان کوهستان هزینه شده که روشنایی، ایجاد برج نوری، ترانس و... از جمله آنها می باشد.
نیاکانی پور، همچنین از  جدول گذاری به طول سه کیلومتر و موزاییک فرش به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع طی ماههای اخیر خبر داد.
وی در خاتمه ایجاد درآمدهای پایدار شهری از دیگر برنامه های شهرداری و شورای شهر گودین برشمرد و افزود: پنج تا ۶ طرح منابع درآمدی در سطح شهر از جمله احداث شهربازی و... ایجاد شده است.
شهر گودین با جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر شرقی ترین نقطه استان کرمانشاهو همسایه شهرستان تویسرکان از استان همدان است.
شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
۷۴۴۷/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.