قائم مقام مدیرعامل توزیع برق ملایر روز شنبه در این آئین اظهار داشت: با توجه به اینکه مینی ورد یا جهان کوچک از نظر موقعیت گردشگری و توریست پذیری جزو مناطق با اهمیت بالای این شهر است، در راستای روشنایی این مجموعه اقدامات لازم انجام شد.

فریبرز امیدی گفت: در این زمینه سازمان برنامه و بودجه بر آن شد تا روشنایی بخشی از مجموعه مینی را بر عهده شرکت توزیع برق استان همدان قرار دهد تا طبق استانداردهای این شرکت طرح اجرا شود.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر افزود: برای روشنایی مجموعه مینی ورد ۱۱۳ پایه چهار متری و ۲ تابلوی توزیع برق و یک هزار و ۵۰۰ متر کابل کشی زمینی در مدت زمان ۲ ماه انجام شد.

امیدی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل مجموعه تفریحی و توریستی مینی ورد شاهد رونق صنعت گرشگری در شهر ملایر باشیم و تمام توان خود را برای جلب رضایت شهروندان به کار بسته ایم.

وی همچنین اصلاح شبکه توزیع برق در منطقه بافت فرسوده شهر ملایر را از دیگر طرح های قابل افتتاح در نخستین روز هفته دولت برشمرد و بیان کرد: در این راستا ۵۰ کیلومتر از شبکه های فرسوده شهر ملایر اصلاح شد.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر گفت: با توجه به رسالت شرکت توزیع برق برای پایداری شبکه و همچنین بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه توزیع این مدیریت با پیگیری های مستمر موفق به اخذ اعتبار از منابع ملی کشوری با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال شدیم.

امیدی یادآور شد: تاکنون ۴۶۴ اصله پایه چوبی و بتونی فرسوده و شکسته تعویض شد که تعویض ۶۰ پایه دیگر در دست اقدام است.

وی نصب ۷۰۰ کنتور مشترک خانگی، برکناری سیم های فرسوده و جایگزین کردن ۵۰ کیلومتر کابل در خیابان های معارفوند، شهید نصیری، عاشورا، باغ گل، خیابان شهدا، میدان طالقانی، گاز طاهری، پشت نفت سیاه و امامزاده عبدالله(ع) را از اقدامات انجام شده در این طرح برشمرد.

امیدی اضافه کرد: همچنین پنج دستگاه ترانسفورماتور برای کاهش ضعف ولتاژ و تقویت شبکه این مناطق احداث و سه دستگاه ترانس قدیمی اصلاح؛ بهینه و افزایش قدرت داده شد.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.