محمد ناصر نیکبخت روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: واگذاری طرح های عمرانی این استان به بخش خصوصی تاکنون به بیش از 600 طرح رسیده است.
وی با بیان اینکه تکمیل طرح های بلاتکلیف و نیمه تمام به جای مانده از دولت گذشته بیش از 30 سال زمان می برد خاطرنشان کرد: 400 تا 600 هزار میلیارد تومان طرح بلاتکلیف از قبل باقی مانده است که اگر بخواهیم با بودجه قطره چکانی دولت برای تکمیل این طرح ها اقدام کنیم به طور حتم 30 سال بعد به نتیجه می رسیم.
استاندار همدان اضافه کرد: مدیران روحیه واگذاری طرح به بخش خصوصی را ندارند و اگر طرح قابل واگذاری در آمار سازمان برنامه و بودجه همدان گنجانده نشده باشد آن را اطلاع رسانی نمی کنند.
نیکبخت ادامه داد: انتظار می رود بر اساس اصول و قواعد قانونی پیش بینی شده این طرح ها به بخش خصوصی واگذار شود تا با تکمیل آنها سرمایه گذار و مردم از منافع آن بهره مند شوند.
وی همچنین با بیان اینکه گردشگری سلامت یکی از مهمترین برنامه هایی است که پیگیری می شود افزود: عملیات ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی هرچه سریعتر پیگیری شود چراکه تغییر کاربری اراضی برای ساخت این بیمارستان مشکلی نخواهد داشت.7523/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.