به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، افزود: از این تعداد پروژه سه هزار و ۳۳۸ پروژه عمرانی و ۲ هزار و ۹۱ پروژه اقتصادی است.

او، میزان اشتغالزایی این تعداد پروژه را پنج هزار و ۶۹۵ نفر اعلام کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه تعداد پروژه هایی که در این هفته کلنگ زنی می شود را ۱۳۰ پروژه اعلام کرد و گفت: برای اجرای این تعداد پروژه نیز ۲۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری می شود.

او افتتاح ۱۹۲ واحد مسکن مهر در پاوه و ۱۹۶ پروژه مسکن مهر مقاوم سازی شده در سرپل ذهاب را از جمله این پروژه های افتتاحی ذکر کرد.

وی همچنین اعلام کرد که نیروگاه ۳۷۰ مگاواتی اسلام آبادغرب نیز آماده افتتاح است اما در لیست پروژه های افتتاحی هفته دولت نیامده است.

شهیدان رجائی و باهنر الگوی ساده زیستی

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، از ساده زیستی، رسیدگی به محرومین، حفاظت و حراست از بیت المال و مدیریت جهادی به عنوان ویژگی های ممتاز دولت شهیدان رجایی و باهنر یاد کرد و گفت: این شهیدان و سبک مدیریت جهادی آنها بهترین الگو برای مدیران فعلی کشور است.

بازوند سبک مدیریت جهادی شهیدان رجائی و باهنر ار مردم محور بودن دانست و افزود: مردم مشارکت خوبی با دولت داشتند و این سبک مدیریتی نیاز اصلی کشور است.

وی در ادامه هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد مدیران به مردم از طریق رسانه ها دانست و گفت: مردم می توانند عملکرد مدیران را نقد و بر کار آنها ایراد بگیرند و ایرادات را به ما منعکس کنند.

او البته تاکید کرد که مدیران باید از طریق رسانه ها در طول سال به مردم گزارش عملکرد بدهند.

استاندار کرمانشاه توجه جدی به رونق تولید از سوی مدیران دستگاه های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: براساس آمارهای مرکز آمار ایران شاخص های حوزه اقتصادی استان نسبت به سال گذشته بهتر شده اما هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست برای رفع نگرانی مردم از وضعیت فعلی و برون رفت از چالش های موجود تلاش خود را دوچندان کنند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و  ۶۰۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

از دوم تا نهم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۳۰۳۳/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.