به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دختران کرمانشاه در این دوره از رقابت ها و در گروه چهارم با تیم های بوشهر، آذربایجان غربی، هرمزگان، سمنان و کردستان همگروه بودکه موفق به شکست همه آن ها شد.

دختران فوتبالیست کرمانشاه در اولین مسابقه مرحله گروهی، چهار بر یک از سد بوشهر گذشتند و در دومین مسابقه نیز ۲ بر صفر اذربایجان غربی را از پیش رو برداشتند.

تیم کرمانشاه در سومین مسابقه خود سه بر صفر هرمزگان را شکست داد و در چهارمین مسابقه نیز چهار بر صفر سمنان را از پیش رو برداشت.

دختران کرمانشاه در پنجمین و آخرین مسابقه مرحله گروهی به مصاف کردستان رفقتند و با برتری ۲ بر یک موفق شدند به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی و جمع هشت تیم برتر شوند.

تیم منتخب دختران کرمانشاه در مرحله حذفی به مصاف خوزستان رفت و توانست مقابل حریف خود سه بر صفر پیروز و به دیدار نیمه نهایی راه یابد.

این تیم در مرحله ماقبل فینال برابر تیم مدعی اصفهان قرار گرفت و پس از تساوی بدون گل در وقت های مسابقه، در ضربات پنالتی موفق شد با حساب پنج بر چهار حریف خود را شکست داده و فینالیست شود.

تیم کرمانشاه در دیدار فینال یک بار دیگر برابر کردستان قرار گرفت و توانست با برتری یک بر صفر عنوان قهرمانی دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی را از آن خود کند.

در دیدار رده بندی نیز تیم خراسان رضوی با برتری چهار بر ۲ مقابل اصفهان در ضربات پنالتی عنوان سومی را کسب کرد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.