به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب در این آیین با گرامیداشت جایگاه رفیع شهدای مدافعان حرم گفت: جهاد مدافعان حرم تنها معطوف کمک به مظلومان سوریه و عراق و با هدف تامین امنیت برای آنها نبوده، بلکه تمام مردم جهان از آثار مادی و معنوی این انسان های بی ادعا که در مقابل و مبارزه با تروریسم قدم برداشتند، منتفع شده اند.

سرهنگ نوروز اکبری افزود: امروز وظیفه ما ترویج و بسط و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به ویژه در میان نسل جوان و نوجوان است.

وی اظهار داشت: در نتیجه دلاورمردی ها و ایثارگری و رشادت های مدافعان حرم، امروز در مرزهای ایران امنیت و آرامش برقرار است و ترویج فرهنگ شهادت طلبی  و ایثار از جمله مهمترین اهداف برگزاری این آیین ها است.

وی اضافه کرد: در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی جبهه مقاومت نهضت جهانی اسلام را علیه تکفیری ها و برای دفاع از حرم آل الله شکل دادند.

او گفت: مدافعان حرم برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) جان در طبق اخلاص نهاده و در سال های مبارزه با تکفیری ها امنیت پایداری را در منطقه و جهان  ایجاد کردند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.