به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی خزاعی روز دوشنبه در نشست کمیته تامین امنیت کویر شهرستان نهبندان افزود: وضعیت امنیت در این شهرستان مرزی مطلوب است و با همت مسئولان مربوط، نیروهای نظامی، امنیتی و مرزبانی مشکل خاصی وجود ندارد.
وی بیان کرد: اگر قرار باشد کارهای بزرگ از قبیل حل معیشت مردم، جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال صورت بگیرد جز با تامین امنیت انجام نخواهد شد که با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی این موضوع در حد مطلوب انجام می شود.
امام جمعه نهبندان نیاز به امنیت را ضروری، دایم و پیوسته برشمرد و گفت: در نتیجه تامین امنیت امکان تولید و ترویج فرهنگ و رشد و توسعه میسر می شود و می توان دستاوردهای بسیاری به دست آورد.
وی اظهار داشت: امنیت به معنای ایجاد آرامش برای افراد جامعه است تا آنان نسبت به سرمایه های مادی و معنوی خود نگرانی نداشته باشند و عملکرد نیرو های نظامی و انتظامی شهرستان در برخورد جدی با ناامنی مطلوب بوده و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.
حجت الاسلام خزاعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند امروز دوران بزن درو تمام شده است گفت: شما دیدید که نیروهای مسلح کشور با دستور فرمانده کل قوا به موقع و سریع گوشمالی سختی به ترقه بازان حادثه اهواز دادند.
وی افزود: اسلامی و مردمی بودن و شایستگی فردی، جمعی و نظامی از مهمترین ویژگی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که آنان را متمایز از سایر نیروهای نظامی جهان کرده است.
وی بیان کرد: مهمترین شاخص نیروهای نظامی و انتظامی مردمی بودن آنهاست که در طول انقلاب منشا خدمات ارزنده ای بوده اند.
نهبندان با 26 هزار کیلومترمربع مساحت دومین شهرستان از نظر وسعت در استان بعد از طبس؛ از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهرستان زابل محدود می شود.
مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری شهر بیرجند مرکر استان است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.