به گزارش ایرنا ، محسن رخصی روز یکشنبه افزود: این پایگاه ها در سطح شهرها، مراکز فروش دام، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری مستقر شده و مردم خیر استان می توانند نذورات نقدی و قربانی های خود را به این پایگاه ها اهدا کنند.

وی همچنین از طرح  متمرکز  قربانگاه در اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه در روز عید قربان خبر داد بیان داشت: طرح قربانگاه در روز عید قربان با هدف ایجاد یک پایگاه ثابت و متمرکز در قالب آن خیران می‌توانند دام‌های نذری خود را به این پایگاه‌ تحویل دهند تا با نظارت سازمان دامپزشکی ذبح و به نیازمندان تحویل داده شود.

رخصی در ادامه ار راه اندازی کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* کمیته امداد خبر داد اظهار داشت: کمیته امداد امسال برای دریافت نذورات مردمی کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* را ایجاد کرده که نیکوکاران می توانند با شماره گیری این کد از طریق گوشی های همراه نذورات خود را به هر میزان که می خواهند به نیازمندان اهدا کنند.

رخصی تصریح کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز آماده دریافت نذورات نقدی مردم خیر استان کرمانشاه است.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با اشاره به اینکه تمامی قربانی های مردم خیر در صورت نیاز ذبح و در اسرع وقت در میان نیازمندان از پیش شناسایی شده توزیع می شود، تاکیدکرد: همچنین تمام نذورات نقدی براساس نیت خیران به خرید قربانی اختصاص می یابد.

در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه بیش از ۷۸هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد است که جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر را شامل می شود.
۳۲۰۹/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.