استاندار کرمانشاه در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
 
به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، متن پیام هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، به مناسبت روز خبرنگار( 17 مرداد) به این شرح است:
بی گمان از جمله دستاوردهای ارزنده دولت تدبیر و امید ایجاد توسعه و تحول در عرصه زیرساختهای اینترنتی و ارتباطی بوده است. روندی که زمینه لازم برای ایجاد تحولاتی عظیم در عرصه اطلاع رسانی و ظهور شبکه های اجتماعی متعددی را فراهم آورده است.

 در نتیجه این تحول در روزگار امروز، رسانه ها و خبرنگاران آسانتر و سریعتر از هر زمان دیگری اخبار و گزارشهای خود را به مخاطبان خویش منعکس می کنند.

دولت تدبیر و امید از آغاز تاکنون همواره ‌مدافع ایجاد بستر مطلوب و فضای باز برای فعالیتهای رسانه ای بوده و بر این باور بوده است که «دانستن حق مردم است» و به باور ما این رسانه های آزاد و مستقل هستند که می توانند با بسترسازی های مناسب، ایران اسلامی را به سمت خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و‌ توسعه همه جانبه و ‌پایدار سوق دهند.

در این میان استان سرافراز کرمانشاه، ضمن پیشرفتهای متعدد با نیازمندیهای عدیده اقتصادی و اجتماعی روبرو بوده و برای برون رفت از این وضعیت، نیازمند نقش آفرینی رسانه های توسعه گرا و مستقلی است که  به تحلیل و انعکاس موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه و بالندگی استان بپردازند.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی به ویژه شهید صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد، پرتلاش، کوشا، خوشفکر و خلاق کرمانشاهی شادباش می گویم و از خداوند بزرگ توفیق روزافزون این عزیزان را در همه عرصه ها خواستارم.

هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری و مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در پیام هایی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.