رئیس اتحادیه خواروبارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ کسب و کار خود را به کوچه‌ها هم کشانده‌اند، گفت: از ابتدای امسال 120 واحد خواربارفروشی کرمانشاه به دلیل گسترش این فروشگاه‌ها تعطیل شده است.
حسن موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، از گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ به شدت انتقاد کرد و افزود: این فروشگاه‌ها بلای جان واحدهای کوچک خواربارفروشی شده و آنها را به تعطیلی می‌کشانند.
وی ادامه داد: در گذشته این فروشگاه‌ها فقط شعب خود را بر خیابانها راه می‌انداختند، اما اکنون وارد کوچه‌ها هم شده‌ و به نوعی تمام شهر را تصرف کرده اند. سراغ خانه‌های بزرگ می‌روند و با پیشنهاد اجاره و رهن زیاد به صاحبان آنها در کوچه‌ها نیز شعبه می‌زنند.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان کرمانشاه معتقد است، گسترش این فروشگاه‌ها باعث کسادی مغازه‌های خواروبارفروشی شده و بسیاری از آنها در آستانه ورشکستگی هستند.
موسوی با بیان اینکه از ابتدای امسال 120 واحد خواروبارفروشی در کرمانشاه درخواست ابطال پروانه داشتند، اظهار کرد: در این مدت فقط چهار، پنج مورد صدور مجوز جدید داشتیم.
وی از فعالیت حدود 3500 واحد خوار و بارفروشی در شهر کرمانشاه یاد و خاطرنشان کرد: نزدیک 27 هزار نفر در این واحدها مشغول به کار و در معرض بیکاری هستند.
رئیس اتحادیه خواروبارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه پیگیری رفع مشکلات این واحدها تا مسئولین استان و حتی مجلس شورای اسلامی هم انجام شده، تاکید کرد: هنوز این پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده و شاهد گسترش هر روزه شعب فروشگاه‌های بزرگ هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.