صادق عباسیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلمب این واحدها توسط بازرسان اتاق اصناف با همکاری مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی سطح شهر انجام شد.

وی اظهار داشت: این واحدها پس از اجرای مراحل قانونی و دریافت پروانه کسب فک پلمب خواهند شد.

رئیس بازرسی اتاق اصناف سرپل ذهاب گفت: واحدهای صنفی  قبل از هرگونه اقدامی برای راه اندازی کسب و کار به اتحادیه های مربوطه مراجعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نمایند که در غیر این صورت با اعمال قانون، متوجه خساراتی خواهند شد که به عهده خودشان می باشد.

عباسیان با بیان اینکه به ۱۲۰ واحد صنفی بدون پروانه در شهرستان سرپل ذهاب اخطارهای لازم داده شده است، اضافه کرد: از این‌ پس اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی با جدیت بیشتری در این زمینه وارد عمل می شود.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در ۱۶ اتحادیه صنفی ساماندهی شده در شهرستان  سرپل ذهاب فعالیت می کنند.

رئیس بازرسی ونظارت اتاق اصناف سرپل ذهاب از مردم خواست، هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی مشاهده شده را از طریق شماره ۱۲۴ به اطلاع اداره صنعت، معدن و تجارت یا اتاق اصناف شهرستان برسانند تا نسبت به برخورد با آن ها اقدام شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/ ۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.