بهزاد جلیلیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به تسهیلات پرداختی اشاره کرد و افزود: همچنین به مناطق سیل زده استان در بخش کشاورزی بیش از ۲ هزار فقره با مبلغی بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال و در بخش مسکن بیش از ۲۰۰ فقره با مبلغی بیش از ۵۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه انعقاد قرارداد شده و پرداخت ادامه دارد.
وی از پرداخت بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۱۹۴ هزار و ۹۳۴ فقره در بخش های کشاورزی ،صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات در استان خبر داد و گفت: این تسهیلات از سال گذشته تاکنون در راستای رفع نیازمندی های اقشار متوسط و ضعیف پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع تسهیلات پرداختتی، ۱۱ هزار و ۴۷۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یک هزار و ۲۶۲ فقره تسهیلات خوداشتغالی و ۵۰۲ فقره مشاغل خانگی و تسهیلات مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ۷۹۸ فقره تسهیلات به فرهنگیان آموزش و پرورش به صورت مصوبات کلی و ده ها فقره تسهیلات متفرقه توسط شعب در حال پرداخت می باشد.

جلیلیان در خصوص تکریم ارباب رجوع در شعب بانک ملی نیز گفت: در بازرسی های بعمل آمده با تسریع در پاسخ به شکایات مشتریان در اولین فرصت با راه اندازی سامانه شکایات و پاسخگویی حضوری یا تلفنی به سئوالات مطرح شده و ایجاد سیستم کنترل سیستماتیک شعب بالاخص دستگاه های خودپرداز برای رفاه حال مشتریان در جهت تسریع در امور  آنان و بالابردن ضریب امنیتی از طریق کنترل سیستماتیک برقرار است.

وی اظهار داشت: واحد بازرسی از طریق سیستم های سیستماتیک و مانیتورینگ در حال رصد کردن عملکرد همکاران می باشد تا در خصوص شکایت احتمالی مشتریان اقدام لازم انجام پذیرد و سامانه شکایت بازرسی جهت مشتریان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه گفت: بانک ملی استان با طرح جدید کانون جوانه ها به موضوع آموزش مفاهیم پولی و اقتصادی به کودکان و نوجوانان پرداخته و ۱۸ هزار نفر کاربر جدید جذب کرده و تاثیرات آن در جامعه، علاوه بر فرهنگ سازی پس انداز و آگاهی بخشی در امور بانکی می باشد و با ارایه مطالب علمی، داستان، شعر، موسیقی و طراحی بازی های هدفمند در خدمت کودکان است و محتوای این سایت به آدرس  (Kids.bmi.ir) قابل دسترسی می باشد.

جلیلیان به پروژه های عمرانی این بانک نیز اشاره کرد و افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، عملیات بازسازی در مناطق زلزله زده شعب ثلاث باباجانی، مرکزی و امام سرپل ذهاب، مرکزی و فرهاد قصرشیرین مرکزی و ۲۲بهمن گیلانغرب و گهواره پایان یافته و تحویل و راه اندازی آنها به انجام رسیده و در شهرستانهای دیگر شعب مرکزی، چقاگلان، امام خمینی کرمانشاه، مرکزی هرسین نیز بازسازی به اتمام رسیده است.

او گفت: برای ساخت سه مدرسه در مناطق زلزله زده نیز با نوسازی مدارس عقد قرارداد شده و در حال اجرا می باشد.

وی اضافه کرد: همچنین نصب و راه اندازی حداقل ۱۰ سایت خودپرداز در سطح استان به انجام رسیده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۶۰۰ روستا دارد.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.