مربی پیشین تیم ملی بوکس گفت: از آنجایی که تیم ملی بوکس تورنمنت ها و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته، انتظار داریم در مسابقات جهانی بهتر از قبل عمل کند.

علی مظاهری در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه ، با انتقاد از شرایط کنونی فدارسیون بوکس، عنوان کرد: چون شرایط فدارسیون مناسب نبوده و شایسته سالاری حاکم نیست و بزرگان کنار گذاشته شده اند، بدنبال همکاری با فدراسیون نیستم.

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس بابیان اینکه با کادرفنی تیم ملی هیچ مشکلی ندارد و به دنبال حاشیه هم نیست، گفت: زمانی که تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه ای نگرفت، علیرضا استکی- مدیرفنی کنونی تیم‌های ملی بوکس ایران-  انتقاداتی را نسبت به ما مطرح  کرد و من نیز همان زمان پاسخ آن صحبت ها را دادم.

وی در پاسخ به اینکه آیا حاضر است با کادر فنی تیم ملی همکاری داشته باشد یا نه، گفت: فکر می کنم از نظر فنی، مدالی و سطح کاری بالاتر از آن هستم که تمایلی داشته باشم با کسی کار کنم، این دیگران هستند که باید تمایل داشته باشند با من کار کنند.

مربی پیشین تیم ملی بوکس عنوان کرد: اینکه بیش ازیکسالی را به عنوان مربی تیم ملی مشغول به فعالیت بودم، به دلیل درخواستی بود که اکبر احدی – سرمربی پیشین تیم ملی – از من کرد. البته زمانی که احدی سرمربی تیم ملی شد، فدارسیون با سرپرست اداره می شد و مسابقات انتخابی هم برگزار نشده بود و عملا تیم ملی نداشتیم. همان زمان سرمربی تیم ملی، ملی پوشان را جمع کرد و تیم امید و بزرگسالان را در کنار هم تمرین دادیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

مظاهری تصریح کرد: زمانی که تیم ملی را تحویل دادیم، تیمی آماده تحویل داده شد که تورنمنت های مختلف را رفته و تمرینات منسجمی انجام داده بود.

وی تاکید کرد: با این اوصاف انتظار داریم ملی پوشان در مسابقات جهانی خوب ظاهر شوند و به رده های بالاتر بیایند، هر چند هنوز توقع مدال از آنها را نداریم.

مربی پیشین تیم ملی بوکس عنوان کرد: باتوجه به بالا بودن سطح فنی احسان روزبهانی بیشترین توقع را از این ورزشکار داریم.  





انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.