رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برخورد جدی با بی‌ثباتی قیمت و گرانفروشی لبنیات در استان خبر داد.
محسن دارابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان  قیمت هر کیلو شیرخام درب گاوداری 2390 تومان تعیین شده است، اظهار کرد: اگر شیرخام با قیمتی بیش از این رقم عرضه شود حتما با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: قیمت محصولات لبنی که در کارخانجات فرآوری می‌شود نیز بر مبنای همین شیر کیلویی 2390 تومان تعیین می‌شود و بدون ملاحظه با افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآور شد: در چرخه توزیع نیز اجازه گرانفروشی لبنیات در واحدهای صنفی داده نمی‌شود.
دارابی از تشدید نظارت بر صنایع لبنی و همچنین واحدهای صنفی استان به منظور جلوگیری از گرانفروشی و بی‌ثباتی قیمت لبنیات خبر داد و افزود: قیمت محصولات لبنی نباید متغییر باشد.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه حمایت از صنایع و واحدهای صنفی را در برنامه داریم اما اجازه تخلف، سودجویی و تضییع حقوق مصرف کننده به کسی داده نمی‌شود.
وی در ادامه از اثر نظارت بر بازار و تصمیمات ستاد تنظیم بازار بر بهبود قیمت انواع کالاها در استان یاد کرد و گفت: مجموع این عوامل باعث شده نرخ تورم کرمانشاه نسبت به سال گذشته 17 پله بهبود یابد و در جایگاه 18 کشور قرار بگیریم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تاکید کرد: در تورم نقطه به نقطه نیز نسبت به سال گذشته 22 پله بهبود داشتیم و اکنون در جایگاه 23 کشور هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.