منصور انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه سازمان تعزیرات علاوه بر رویکرد برخوردی، رویکرد پیشگیری از تخلفات را نیز سرلوحه کار خود قرار داده؛ در طرح نظارت نوروزی امسال، گشت‌های مشترک با هدف پیشگیرانه انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه با متخلفان نیز برابر قانون برخورد می کنیم، تصریح کرد: مطالبات مردم از سازمان در شرایط اقتصادی کنونی بیشتر شده و نیروهای مشارکت کننده در طرح نظارت نوروزی باید اخلاق در گشت های مشترک نوروزی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند گام موثری برای خدمت به مردم در جهت احقاق حقوق شان بردارند.
به گفته انصاری؛ نحوه عرضه و فروش اقلامی مانند نان ، لبنیات ، گوشت، مرغ، آجیل، شیرینی ها ، خوارو بار، روغن موتور ، مواد شوینده ، حبوبات، روغن نباتی ، شکر و آرد از اقلام نظارتی در طرح نوروزی امسال است .
وی همچنین در بخش خدمات نیز نظارت بر شرکت های مسافربری ، هوایی زمینی و دریایی حمل و نقل درون شهری و برون شهری اماکن تفریحی و فرهنگی ، سیاحتی و زیارتی ، رستوران های بین شهری ، انبارها ، سردخانه ها و خشکشویی ها را از اهداف گشت های مشترک اداره کل تعزیرات استان ذکرکرد.
انصاری با اشاره به اینکه طرح نظارتی تعزیرات طی دو مرحله انجام می شود ، اظهار داشت: این طرح از امروز (سه شنبه هفتم اسفندماه) آغاز شده و تا 16 فروردین ماه 98 ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در مرحله اول طرح که از امروز تا 29 اسفندماه اجرا می شود، تمرکز بیشتر بر اقلام و مواد مصرفی برای نوروز است و در مرحله دوم که از 29 اسفندماه تا 16 فروردین ماه است؛ علاوه بر کالاها تمرکز بیشتر بر محل های اقامتی و خدمات خواهد بود.
وی با بیان اینکه گشت‌های مشترک نوروزی مبتنی بر ویژگی های خاص استان تنظیم شده، اظهار داشت: مولفه‌هایی همچون گردشگر پذیر بودن، جمعیت ، تعداد شهرستان ها، تعداد شعب مستقر و تعداد کارکنان استان در تعیین تعداد افراد مستقر در طرح نظارت نوروزی موثر است و کارشناسان گشت‌های تعزیرات اگر تخلفی مشاهده کنند، در همان مکان موضوع را صورت جلسه کرده و در صورت صلاحدید حکم را صادر و اجرا می کنند.
انصاری خاطرنشان کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس بگیرند.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.