علی پرزحمت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ویژه نظارتی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و اتحادیه های مرتبط از امروز به مدت یک هفته در استان اجرا می شود.
وی افزود: ایجاد فضایی آرام برای خرید شهروندان، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاهای پرمصرف در شب یلدا از جمله اهداف اجرای این طرح است.
پرزحمت خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته در مرکز استان و شهرستانهای تابعه، بازرسان این سازمان به همراه بازرسان مجامع امور صنفی روزانه از واحدهای تجاری عرضه کننده کالاهای پرمصرف بازرسی کرده و علاوه بر رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفان برابر قوانین و مقررات جاری برخورد سریع و قاطع صورت می گیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، افزود: در اجرای این طرح، بازرسان با هدف تنظیم بازار به صورت منسجم و هماهنگ با سایر دستگاه ها و اتحادیه ها بر نحوه عملکرد فروشگاه های عرضه کننده کالا و مواد غذایی از قبیل میوه، شیرینی،آجیل و خشکبار نظارت می کنند.
پرزحمت افزود: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و ارایه صورتحساب قانونی هستند.
این مسئول یادآور شد: شهروندان می توانند به منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت، هرگونه تخلف را از طریق تلفن 124 گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.